Vic acull la VII Gala del Horseball Català

DSC7486-min Vic va esdevenir aquest dissabte a la nit el centre de tot el horseball català, acollint per primera vegada, la Gala del Horseball Català.

Agafant el relleu de ciutats com Banyoles, Roses, o Olot, qui havia estat l’amfitrió durant les últimes quatre edicions, a Vic es van entregar quasi 60 reconeixements esportius a èxits aconseguits pels jugadors i jugadores catalans durant la passada temporada en els diferents campionats d´Espanya i competicions internacionals en les quals han pres part.

Més de 170 persones van assistir a l´acte, tot i que el president de Horseball Catalunya, Ramon Fatjó lamenta que " la data escollida no ens va acompanyar del tot, en compartir-la amb esdeveniments com carnavals arreu del territori o, fins i tot, el partit entre el Madrid i el Barça", explica, " tot i això estem molt contents amb l´acollida i creiem que ha estat tot un èxit". A més, Fatjó també afirma que "mirarem que no sigui la última vegada que es fa la gala a la ciutat de Vic, ja que és un punt cèntric i tothom i pot arribar bé i de manera còmode".

Pel que fa als osonencs premiats, gairebé tots els equips van rebre una o, fins i tot, diverses distincions, entre elles una d´especial al jugador Marià Clavell, del Club Hípic Malla, com a millor golejador de la Champions League de Horseball i com a millor binomi del Campionat d´Espanya.

Text i Fotos: Berta Barnils

5345305111396769128698034208044416423690240o-min