HB Banyoles i Malla Campions d'Espanya i de la I edició de la LNH de Horseball 2020

cto EspAquest passat cap de setmana, a les instal·lacions de el Club La Dehesa de Madrid s'han celebrat les 3 jornades finals de la Lliga Nacional de Horseball,

competició considerada també el Campionat d'Espanya de la disciplina.

En la categoria Elit va ser el Horseball Malla Club el que es va emportar el títol després d'haver arribat com a líder i guanyar els tres partits que li quedaven per jugar. L'equip el van formar, Gil Carbonés, Marià Clavell, Roger García, Arnau Santané, Carles Vilà i Bruno Cabau, que amb "Publicredit" va ser nominat com a millor binomi de la lliga.

El CEEC de Cardedeu es va quedar amb el subcampionat a només un punt del Malla, mentre que la tercera posició va ser per a Les Alforges Camós, que va tenir a Alvaro Viu com a màxim golejador de la lliga amb 29 gols.cto esp femenino

En la categoria femenina, el Club Horseball Banyoles també partia com a líder i es va proclamar campió d'aquesta primera Lliga Nacional de Horseball.

Justine Ammann i "Kap François" del Banyoles es van emportar el trofeu a el millor binomi, sent també la jugadora de Banyoles la màxima anotadora, amb 25 gols. Juntament amb ella, l'equip de Club Horseball Banyoles va estar format per Electra Dumons, Laura Font, Andrea Iglesias, Irene Menéndez i Laia Mitjà, sent el seu entrenador, Pau Crous.

La segona posició va ser per al CEEC de Cardedeu i Galícia va obtenir la tercera plaça.