XII Torneig Open Alforges, West-Fork

54701c09 bde3 4411 b5fd 39f02599fc96Els dies 10,11 i 12 de setembre ha tingut lloc el torneig de horseball Open Alforges, en la seva 12 edició, celebrada en aquesta ocasió a les instal·lacions del Club Hípica West-Fork a Reus.

Tres jornades amb una gran participació i amb un destacat bon ambient entre rivals a la pista, demostrant un cop més els valors de companyerisme i joc net del horseball.

En categoria sub 12, partits molt emocionants i amb marcadors molt igualats, aquests petits van fer gaudir a el públic en gran. Van aconseguir l'or l'equip de La Saga, entrenat per Josep Salvatella, la plata es va anar per l'equip La Plaza de Madrid, entrenat per María Fernández, i l'equip debutant de casa West-Fork, va aconseguir un meritori bronze. L'equip de La Saga va ser candidat a el premi fair-play pel seu bon fer

La categoria sub 16, es va disputar mitjançant triangulars aconseguint el primer lloc l'equip d'Esparreguera, la plata va ser per a Alforges i el bronze per a l'equip local.

En la categoria mixt després de les dues primeres jornades, la classificació deixava empatats a punts l'accés a la final per l'or, es va haver de tirar de gol average, quedant en primer lloc l'equip  Alforges, la plata va ser per Esparreguera i el bronze per Esparreguera (Bel). L'equip local finalment es va quedar en quarta posició fora del pòdium.

El millor Binomi per categoria de menors va ser Angela Masip amb Devesa (Littel) que porto el pes del seu equip, en categoria adults per Carlota Mendoza amb Jazzmin.

Trofeu Fair Play per a l'equip d'Esparreguera (Bel).

Trofeu Best-Condition, a votació dels veterinaris del concurs va ser per Rufa de Mireia Malet.

Trofeu Colacao femení per l'equip Alforges i Trofeu Colacao mixt per a l'equip d'Esparreguera.

Van ser molts els premis a repartir, gràcies a la col·laboració de diferents empreses. Des del camp de joc, aportat per Colacao mitjançant les seves beques anem, Pinsos Janequi, que vetlla per l'alimentació i la salut dels nostres cavalls, Excell suplements que es preocupa que els nostres cavalls estiguin sempre en les condicions més òptimes, Botes Conin, amb seva aportació de botes per als guanyadors, tenint cura de la comoditat dels nostres genets, l'Associació Amics del Cavall de Tarragona, que sempre dona suport qualsevol acte en què hi hagi cavalls en la nostra província, i Signo que sempre ens ajuda a promocionar-nos i a Estrella Galícia per la seva suport.

Finalment, el club Hípica West-Fork, va voler participar amb un sorteig entre tots els participants d'un viatge a Port Aventura, amb entrada il·limitada i entrada a Ferrari Land, hotel de 4 estrelles i mitja pensió, per a 8 persones (un equip) , que va recaure per a l'equip d'Esparreguera (Ita).

Agrair el suport i l'ajuda rebuda per l'oficina de  L’Esport Femení de Reus, la regidora d'Esport de l'Ayuntament de Reus l’Associaciò de Horseball Catalunya i la Federació Catalana d'Hípica.

Destacar a totes les persones, públic, jugadors, pares i mares que fan possible aquest esport i que vetllen pels valors de la mateixa, incentivat pel bon fer dels entrenadors.

Us esperem a la propera edició !!!!

b53f26e9-3028-4eeb-a248-438ba133326f
54701c09-bde3-4411-b5fd-39f02599fc96