Vuitena Jornada Lliga Catalana de Horseball

PoussinsLa 8ª jornada de la Lliga Catalana de Horseball va patir la suspensió de 4 partits per casos de la Covid. Així i tot, es van jugar 9 partits en una jornada que es va dur a terme diumenge 16 de gener, al Club Hípic Malla.

A part dels partits anul·lats, tota la resta es va executar sense cap mena d’incidència.

Els primers a jugar van ser els sub-14 amb tres partits. El primer d'ells era entre el CEEC de Cardedeu i l'equip de El Serrat, un partit emocionant que no es va resoldre fins a la segona, quan El Serrat va agafar avantatge al marcador, aconseguint la victòria per 5 gols a 10. En el segon partit, l'Equillet A es va veure les cares contra l'equip local del Malla. Un partit trepidant que no es va resoldre fins als últims minuts i que el Malla es va saber endur, amb un gol al últim segon, per 3 gols a 4. El tercer i últim duel de la categoria, era entre l’Equillet B i l’Alforges, un partit intens, però que l'Alforges es va saber emportar pel contundent resultat d’1 gol a 12.

Seguidament, van venir dos duels de la categoria dels més petits, els Sub-10. El primer va ser entre l’Equillet i el CEEC. En aquest cas, el resultat va ser d’1 gol a 10 a favor dels de Cardadeu En segon, es veien les cares el Club Hípic GT i l’Alforges. Un partit molt lluitat per tots dos equips que l'Alforges va saber guanyar per 6 gols a 10.

Era el torn per la categoria 1a Mixta. Un sol partit entre La Saga i el Club Hípic GT. Una excel·lent primera part dels de GT, els va permetre posar-se quatre gols per sobre en finalitzar la primera part. A la segona part, la cosa va estar més igualada, tot i així, La Saga no va aconseguir igualar el resultat deixant un marcador de 3 gols a 5 a favor del Club Hípic GT.

Seguit del partit de 1a, un de 2a Mixta. L'equip d'Equinova es van veure les cares contra el HB Banyoles, un partit molt igualat però, que els de Banyoles es van emportar per l’ajustat resultat de 3 gols a 4.

Procedit de les categories mixtes, un duel de Sub-12. Va ser un partit d’anades i vingudes al marcador, molts gols i un gran joc dels equips de La Saga i el Malla. La primera part acabava amb un gol d’avantatge per l’equip de La Saga, que va saber mantenir la diferència i es va acabar imposant per 10 gols a 14.

Per acabar la jornada, un partit de 1a Femenina entre el CEEC femení i les noies de Alforges. Un gran joc per ambdós equips, lluitat i renyit al llarg de tot el partit. Finalment, les del CEEC van saber posar una marxa més aconseguint la victòria per 9 gols a 7.

resultats 8na