Onzena i dotzena jornada de la lliga Catalana de Horseball

jornada 12 y 11 de la liga catalana de horseballL'onzena jornada de la Lliga Catalana de Horseball, es va dur a terme a les instal·lacions de l'Hípic Club GT.

Aquesta s'havia d'executar el passat diumenge 13 de març, però va ser anul·lada a causa del mal temps. Així i tot, finalment s'ha pogut celebrar dissabte 26 de març.

La jornada va començar amb dos partits de la categoria dels més petits, els sub-10. El primer el van jugar El Serrat de Moià i l'Alforges. Un partit d'allò més entretingut que va finalitzar amb el resultat d'11 gols a 5 a favor del Serrat. El segon partit el jugaven el CEEC que es veia les cares contra l'Equinova. El partit no podia començar millor pels de Cardedeu que amb un gran joc van acabar guanyant per 12 gols a 0.

Després d'aquests dos partits, dos més de la categoria sub-12. Un interessant duel entre l'Equillet A i l'equip del Malla va deixar un 10 a 7 al marcador a favor del Malla. El segon el van jugar l'Equillet B i els locals de l'Hípic Club GT, un partit molt intens i en el que es van veure molts gols acabant amb el resultat de 2 gols a 11 a favor del GT.

Seguidament, quatre partits de Sub 14. El primer d'ells entre l'Equillet B i l'Esparreguera. Un partit que l'Esparreguera va dominar en tot moment imposant-se per 7 gols a 0. El segon el van jugar el CEEC i el HB Banyoles, partit molt intens i disputat que va finalitzar amb un 8 a 10 al marcador a favor dels banyolins. El tercer va ser entre l'Alforges i el Malla. Amb una excel·lent defensa i atac del Alforges, el Malla no va tenir res a fer i es va veure superat per 3 gols a 6. El quart i últim el van jugar l'Equillet A i El Serrat. Un partit amb molts gols i d'allò més entretingut. El resultat final va ser de 8 gols a 11 a favor del Serrat de Moià.

Un duel de 2a Mixta entre els dos primers classificats. El HB Banyoles i El Serrat A. Cap dels dos equips va decebre, qualsevol es podia endur la victòria, però aquesta, finalment, va ser pel HB Banyoles que va saber controlar el joc guanyant així per 7 gols a 6.

Era el torn per la categoria 1a Mixta. Dos partits, on en el primer l'Esparreguera es veia les cares contra el Malla. Partit lluitat i disputat que finalment el Malla es va saber endur per l'ajustat resultat de 7 gols a 6. El segon partit de 1a Mixta el ban jugar l'Hípic Club GT que es va enfrontar al jove equip d'Alforges. Un magnífic joc dels d'Alforges, sumant alguns errors en els llançaments dels de GT, van permetre que els d'Alforges guanyessin per un ajustat 5 a 6.

Per concloure la jornada, un partit de la categoria 2a Femenina entre la Saga i l'Esparreguera. Un gran atac de les jugadores de la Saga va permetre que aquests guanyessin per 11 gols a 6.

La dotzena jornada de la Lliga Catalana de Horseball, es va executar altre cop a les instal·lacions de l'Hípic Club GT el passat diumenge 27 de març. Aquesta ha sigut l'última jornada de la lliga regular i a partir d'ara, amb la classificació ja decidida a totes les categories, és l'hora dels play-offs.

La jornada va començar amb un partit de la categoria sub-10. El jugaven El Serrat de Moià i el CEEC. Un partit d'allò més disputat que va finalitzar amb el resultat de 4 gols a 6 a favor del Serrat.

Seguidament, quatre partits de Sub 16. El primer d'ells va ser un derbi entre el Garrotxa A i el Garrotxa B. Un partit entretingut que finalment el B es va emportar per un ajustat 6 a 7. El segon el van jugar l'Equillet i l'Esparreguera, partit molt intens, però que l'esparreguera va saber dominar en tot moment imposant-se per 1 gol a 9. El tercer va ser entre CEEC i els locals del GT. Un partit molt disputat amb un gran joc dels dos equips que no es va decidir fins al final amb un ajustat 7 a 6 al marcador a favor del CEEC. El quart i últim el van jugar el HB Banyoles i el Poni Club Girona. Un partit amb molts gols i d'allò més entretingut. El resultat final va ser de 13 gols a 6 a favor del HB Banyoles.

Després d'aquests partits, era el torn de la categoria sub-12. Un interessant duel entre El Serrat i l'Hípic Club GT ens va deixar un 15 a 8 al marcador a favor del Serrat de Moià. El segon el van jugar l'Equillet B i l'Equinova, un partit molt intens que finalment l'Equillet B va saber guanyar pel resultat de 6 gols a 10. El tercer partit de la categoria el jugaven La Saga A i l'equip del mateix club, La Saga B. Aquest va acabar amb un 12 a 7 a favor de La Saga A. Per concloure amb els Sub-12 l'Equip del Garrotxa/HB Banyoles es veia les cares amb el Malla. Amb un joc igualat en tot moment, aquest partit no es va sentenciar fins al final quan el Malla va aconseguir dos gols d'avantatge guanyant així per 6 gols a 8.

Un duel de 1a Mixta entre el CEEC i el Malla. Cap dels dos equips va decebre, qualsevol es podia endur la victòria, però aquesta, finalment, va ser pel CEEC que va saber controlar el joc guanyant així per 4 gols a 6.

Era el torn per la categoria 2a Mixta. Dos partits entre equips dels mateixos clubs. Primer El Serrat B i El Serrat A. Partit entre amics, però molt lluitat i disputat que finalment el Serrat A va guanyar per 4 gols a 6. El segon partit era entre l'Alforges A i els companys del B. Un magnífic joc de l'Alforges A va fer que aquests obtinguessin la victòria per 9 gols a 5.

Per concloure la jornada, un partit de la categoria 2a Femenina entre el West Fork i el Malla. Un partit controlat per les jugadores del Malla en tot moment que finalment van emportar-se per 1 gol a 8.

Així doncs, acabem amb la lliga regular i és l'hora dels play-offs. Amb els partits disputats la classificació de cada categoria és la següent:

SUB-10:

2. CEEC