Vols participar al FIHB SUB-10 HORSEBALL Challenge?

sub 10 equipoEn el proper Campionat del Món de Horseball, a celebrar els dies 15-20 d'agost de 2022, a St. Lô, tindrà lloc un torneig Challenge en la categoria SUB-10.

Aquesta categoria estarà oberta tant a equips nacionals com a clubs dels diferents països integrants de la FIHB.En aquest sentit, si hi ha algun club interessat a assistir a l'esmentat esdeveniment, a títol particular, i atès que les inscripcions han de tramitar-se a través de la RFHE, enviï una sol·licitud al correu Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. abans del proper dia 15 de maig.

En el cas de rebre un numero major de sol·licituds que de places disponibles (2 per país), aquestes seran assignades als equips millor classificats en el “SUB-10 CEEC HB SUMMER” de Cardedeu, que se celebrarà els dies 24-26 de juny del present any.