• bg1
  • bg4
  • bg5

Seminari per Jutges Nacionals de DC Adaptada

curso territorial DCEl Comitè Tècnic Nacional de Jutges, en col·laboració amb la Direcció Tècnica d'Hípica Adaptada de la Reial Federació Hípica Espanyola, convoca un Seminari d'Actualització per a Jutges Nacionals de Doma Clàssica Adaptada

Atenció interessats en la Doma Adaptada !

doma adaptadaLa FCH ha estat seleccionada per formar part del projecte de "Desenvolupament Nacional d'Estructures Esportives de Doma Clàssica Adaptada" que impulsa la RFHE.

Celebrades les IV Jornades Nacionals Doma Clàssica Adaptada

Jornadas IV doma adaptada minUn cop més, la celebració de les IV Jornades Nacionals Doma Clàssica Adaptada - AMTUNA CECYL a El Centro Ecuestre Castilla y Leon, han tornat a aconseguir, la unió de coneixements, mestratges i experiències.

Èxit catala al Campionat d'Espanya de Doma Adaptada

Cto-Esp-Doma-Adaptada-19Del 31 de maig al 3 de juny de 2018 va tenir lloc el Campionat d'Espanya de Doma Adaptada que es va celebrar conjuntament amb el de Doma Clàssica.

Dia Internacional de les persones amb discapacitat: Posa’t al meu lloc.

IMG0221El Club Hípic Raul Pinteño va estar present a Girona, durant  el cap de setmana passat en el dia internacional de les persones amb discapacitat.

Projecte FEI Solidarity

IMG5856Durant els dies 21 i 22 de juliol, va tenir lloc la primera convocatòria del "Projecte de Desenvolupament Nacional d'Estructures Esportives: Doma Adaptada"

Jornada de Doma adaptada a Raul Pinteño

ONCE-1El passat 20 de maig de 2018 Club Hípic Raúl Pinteño, va organitzar una activitat per a afiliats a l’ONCE d'iniciació a la Doma adaptada per a persones invidents i amb deficiències visuals.

Noves competicions de Doma Paraeqüestre

17538 1Durant els mesos d'abril i maig es celebraran a Catalunya dues Competicions Nacionals de Doma Paraeqüestre i que tindran lloc a les localitats de Torredembarra (18/19 abril) i de Vidreres (2/3 maig).