Atenció interessats en la Doma Adaptada !

doma adaptadaLa FCH ha estat seleccionada per formar part del projecte de "Desenvolupament Nacional d'Estructures Esportives de Doma Clàssica Adaptada" que impulsa la RFHE.

La nostra federació ha estat una de les tres federacions autonòmiques seleccionades per dur a terme les formacions i seguiments presencials d'aquest projecte, considerant que el nostre emplaçament és estratègic i tenint federats un bon nombre d'esportistes, així com responsables de la disciplina que estan treballant en el seu desenvolupament.

A les jornades de formació presencial acudirà la FEI Consultant Patricia Nadoux i Fatima Cao responsable d'aquesta disciplina de la RFHE. La primera formació es realitzarà a Astúries, a continuació,  serà a la federació Navarra i finalment li correspondrà el torn a la nostra federació. Aquestes tres sessions de formació tindran una durada de dos dies i es realitzaran durant el proper mes de juliol.

A la FCH les jornades de formació seran els dies 20 i 21 de juliol, i tots els interessats a participar s'han de posar en contacte enviant correu electrònic a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Informaciò general proyecte FEI Solidarity