Final V Lliga Catalana de Ponis 2015: Doma Clàssica, Salt d’Obstacles i Concurs Complet d’Equitació

ponis cce2Aquest dissabte 14 i diumenge 15 tindrà lloc al Club d’Equitació Torredembarra la Final de la V Lliga Catalana de Ponis 2015 de les disciplines Doma Clàssica, Salt d’Obstacles i Concurs Complet.

La Final de la Doma Clàssica tindrà un total de set  proves corresponents a  les categories de  Ponis A, Ponis B1, Ponis C1 i C2, Ponis D1 i D2 i Ponis Critèrium AP. En aquesta disciplina el Jurat estarà format per Dominique Grillot com a President i Nadine Thomas com a Vocal.

En Salt d’Obstacles els participants podran prendre part en les categories de Ponis A1 i A2, Ponis B1, B2 i B3, Ponis C1, C2 i C3 i Ponis D1, D2 i D3. Aquestes proves seran jutjades per Griselda Cristofol. En aquesta ocasió Albert Bernat exercirà com a Cap de Pista.

Les proves del Concurs Complet d’Equitació correspondran a les categories de Ponis A1, Ponis B1 i B2, Ponis C1 i C2 i Ponis D1 i D2.  El Jurat estarà format per Griselda Cristofol com a President  i Lidia Gallego com a Vocal. Robert Pons, serà l'encarregat de dissenyar els recorreguts de cros.

Leonor Brozgol assumirà la funció de Delegat Federatiu, a les tres disciplines, d'aquesta Final de la V Lliga Catalana de Ponis 2015