Ja es coneixen els medallistes de la V Lliga Catalana de Ponis

torredembarra1Aquest cap de setmana en el Club d’Equitació Torredembarra va tindre lloc la final de la V Lliga Catalana de Ponis a las modalitats de Doma Clàssica, Salt d'Obstacles i CCE.

A Doma Clàssica es van disputa sis categories, Carla Ugena muntant a "Cehia Bel-la" aconseguia l’ Or a la categoria A1, l’argent va ser  per Joan Pot amb "Black Label" i el bronze  per  Maria Martínez amb "Nube". L’amazona de l’Associacio Esportiva Fair Play, Carla Claves amb "VD Espigat” va ser medalla d'Or a la categoria AP Criterium.

A la categoría B1 la medalla d'Or va ser per  Marina Caballero amb "Fary", Carla Ugena amb "Sunshine" i Irene Corona amb "Wendy" varen ser medalla d’argent  i bronze respectivament.

A la categoria C2 Lea Minhan Gallego amb "Painted Black" aconseguia la millor  puntuació de Lliga a la seva  categoria adjudicant-se la medalla d'or, la medalla d’argent va ser per Carla Bonastre amb "Folquet" i la medalla de bronze per   Marc Martínez amb "Quickly". A la categoria C1 l’amazona del CAVA Mireia Corona muntant a  "Pegaso",  seguida per Marrietje Carranza amb "Lara de Gathemo" del Open Sports Club varen ser medalla d’or i d’argent  respectivament. Mostrant molta regularitat en tota la Lliga Aina Guillen amb "Capricho" va aconseguir la medalla d'or.

Salt d'Obstacles va ser la modalitat on va haver-hi mes categories. A la  categoria A1, la medalla d'or va ser per  Paula Pot amb "Bounce" ( Open Sports Club)  i medalla d’argent per a Rita Pons amb "Manzanita" amazona del Club d’Equitació Torredembarra

A la categoria  B1 l'amazona del Open Sport Club Montserrat Marti amb "Snow" aconseguia l'or i Violeta Pons amb "Sparks Fly" l’argent. A la categoria B2, que  va ser una de les mes disputades, aconseguint la medalla d'or Jimena Ferranz amb "For Pleasure", Lia de Ulacia amb "Puça" i Maria Ramajo amb "Ribble Valley Dawn Star" l’argent i el bronze respectivament. A Ponis B3 medalla d'or va ser per Duna Foix amb "Winston" i la medalla d’argent  va ser per Llauris Prats amb "Califa".

Marçal Piro amb "Callowfeenish Rock" i Elena Fernandez Novell amb "Kisoux" varen ser medalla d'or i d’argent respectivament a la categoria C1. A la categoria C2 les dues primeres posicions varen ser per a dues amazones del Open Sport Club, Delia Valle Boix amb "Mie d'Pain" i Montserrat Marti amb "Pipo" aconseguien l'or i l’argent respectivament, mentre que la medalla de bronze va ser par Gisela Urgell amb "Cava Nefydd Beaudgeste" pertanyent al Centre d'Equitació del Penedès. Després  de molt bons recorreguts durant tota la Lliga, la medalla d'or va ser para Clara Foix amb "Cuca" a la categoria C3.

Carla Noguera amb "Liberty" va aconseguí la medalla d'or a la categoria D2, mentre que la medalla d’argent va ser para Sara Torello amb "Zeus".

El CCE va tenir el mateix numero de categories que la  Doma Clàssica on Carla Ugena muntant a "Cleo" va ser medalla d'or a la categoria A1, seguida de Marta Cruz amb "Prak" que va ser l’argent i el bronze va ser para Aina Avila amb "Bam-Bam". A  la categoria B2 les medalles varen ser per a tres  amazones.  Les dues primeres pertanyents al Club Hípic Casa Nostra, Julia Boti amb "Índia" i Maria Ramajo amb "Ribble Valley Dawn Star" varen ser l’or i l’argent, mentre que el bronze va ser per Carla Ugnea amb "Sunshine" pertanyent al Club Hípic Esteve Barranco.

Oriol Arjona amb "Cantinflas" i Gisela Urgel amb "Cava Nefydd Beaudgeste" varen ser medalla d'or a les categories B1 i C2 respectivament.

A la categoria C1 la medalla d'or va ser para Judith Porcel amb "Thor" (Hipica Sol Solet), Sophie Angulo amb "Chasteney" (Hipica Sol Solet) va ser medalla d’argent i la medalla de bronze va ser per Xenia Avila amb "Lady Marian" (Club del Federat). Pertanyent al Centre d’Equitació del Penedès, Sandra Marti amb "Brinc" aconseguia la medalla d'or a la categoria ponis D2.

Moltes Felicitats a tots!