Arriba el primer concurs de la Lliga Catalana de Pony Games

image 3.1El proper diumenge, tindrà lloc a l'Associació Esportiva Poni Club Catalunya de Sant Just Desvern, la primera jornada de la Lliga Catalana de Pony Games.

Per a aquesta primera jornada hi ha inscrits 160 participants, pertanyents 8 hípiques de tot Catalunya, repartits en 25 equips de la categoria elit i 3 amateur, així com 11 parelles.

Els jocs de la categoria amateur seran: Eslàlom, 5 banderes, 2 banderes, cartró, corda, 2 tasses, carter, 5 tasses, 2 ampolles, pujar i baixar. A la categoria elit seran: 2 banderes, cartró, espases, mitjons, torre poni, 4 banderes, pilotes i cons, 2 ampolles, 5 banderes i 2 tasses. Segons les categories els jocs es desenvoluparan en dues pistes.

A les 8:30 h tindrà lloc la reunió tècnica, per començar a jugar a les 9:15 h. En acabar tots els jocs, està previst el lliurament de premis als guanyadors de la Lliga 2015

En aquesta ocasió els àrbitres seran José Mª Nicolau a la pista B i Marie Follet a la Pista A. Daniel Sala serà el Cap de Pista, mentre que les tasques de Delegat Federatiu aniran a càrrec  de Roger Solé. Els interventors a la Pista de Escalfament seran Marion Thibault i Noelle Gaig.

EQUIPS 1ª JORNADA LLIGA CATALANA