Formació de Tribunal de medició de ponis

la-foto-2El proper 14 de juny, a les 17.00h, la RFHE te previst desplaçar a tres veterinaris  ( Lucia Navas, Lorena González i Patricia Limón) a l’Open Sports Club,  per realitzar una medició de ponis prèvia al Campionat d’Espanya de Ponis.

Està obert a tots els propietaris de ponis que desitgin disposar de la medició abans del Campionat.  Per aquesta convocatòria es donarà opció als ponis que van participar en el Campionat d’Espanya del 2015 i que es trobaven en “Situación fuera de Medida en la categoría reflejada en la columna 2015”, al beneficiar-se del marge  que figurava a en el Reg. Ponis 2015.

PONI Mides Edat Ferradura Definitiu 2015 DISCIPLINA FEDERACIÓ
GUIZO LA CAMPANA 142 15 SI NO       C DOMA CATALUÑA (Banyoles)
DESTINO 151 8 SI NO        D DOMA CATALUÑA (Gerona)
BRINC 151 9 SI NO        D COMPLETO CATALUÑA (St.Sadurni)
LOIRA   6   NO        A SALTOS CATALUÑA (Torredembarra)
LUNA JPP   12   NO        D COMPLETO CATALUÑA (Gava)
BASJE   19   NO        D SALTOS CATALUÑA (Blanes)

Aquesta medició tindrà un cost de 50 €.  La transferència s'ha de fer al número de compte de la FCH: ES32-2100 - 0884 - 10 - 0200219183, posant al concepte de la transferència "medició poni + nom".

Podeu enviar la vostra inscripció i el comprovant de la transferència a Roma Galimany al correu –e: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. , amb còpia a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo..  L'últim dia d'inscripció és divendres 10 de juny.