El CET es prepara per acollir el Campionat de Catalunya de Ponis

DCtoCat PONIS D S CCE 2El Campionat de Catalunya de Ponis, en les tres disciplines olímpiques, Doma, Complet i Salt, tindrà lloc aquest cap de setmana a les instal·lacions del Centre d'Equitació Torredembarra a Tarragona.

Com en temporades anteriors s'espera un gran nombre de participants que es repartiran entre les diferents proves que se celebraran durant dues jornades, dissabte 12 i diumenge 13.

La doma clàssica tindrà un total de sis categories, que seran les corresponents a Criterium AP i 1, Ponis A, B, C1 i D1. El jurat d'aquesta disciplina estarà presidit per Barbara Regas, acompanyada de Dominique Grillot i Nadine Thomas com a vocals.

En el salt d'obstacles hi haurà proves per a totes les categories. Griselda Cristòfol serà el president del jurat, Leonor Brozgol acudirà com a vocal i Albert Bernat serà l'encarregat de dissenyar els diferents recorreguts.

Pel que fa la CCE, les proves seran per a Ponis A, A2, B, B2, C, C2, D i D2. El president del jurat serà Leonor Brozgol, Griselda Cristòfol, Barbara Regas i Dominique Grillot seran els vocals. Albert Bernat i Robert Pons acudiran per dissenyar els recorreguts de salt i cross respectivament.

La Federació Catalana d'Hípica ha nomenat com el seu representant per a aquest Campionat a Eva Maria López.

inspeccion cto ponis