Arrenca el XXX Campionat d'Espanya de Ponis

Campeonato España Ponis 2018Al llarg de tota la setmana les instal·lacions del Centre Eqüestre Castella i Lleó de Segòvia, acolliran el Campionat d'Espanya de ponis de les tres modalitats olímpiques, complet, doma i salt.

Comença avui el campionat amb la inspecció veterinària dels ponis de doma i les primeres qualificatives d'aquesta disciplina, proves que es perllongaran al llarg de tres jornades. Les finals individuals tindran lloc el dimarts, mentre que per equips es celebraran dimecres.

Un dia més s'allargaran les proves del complet, realitzant-se la imposició de les medalles tant individuals com per equips el dijous 28. A partir d'aquest dia començaran les proves de salt d'obstacles. Pel que fa a aquesta disciplina, dissabte es coneixeran els medallistes individuals i diumenge serà el torn dels equips.

Podeu seguir totes les proves en viu i consultar ordres de sortida i classificacions tant individuals com per Equips de Doma Clàssica, Concurs Complet i Salt d'Obstacles en el següent enllaç: http://cecyl.in2strides.com/

Horaris