Sis medalles més per a la doma clàssica catalana a Ponis

DC Individual4Aquest matí s'han disputat les finals del Campionat d’Espanya de Ponis de doma clàssica, a Segòvia, saldant-se amb un or, tres plates i dos bronzes per a la nostra delegació.

En Ponis A medalla d'or per Ixone Lacunza Vazquez amb "Black Label" i Itziar Alonso Fuentes amb "Fosterhouses d'Artagnon" s’ha penjat  la plata. Aquestes dues amazones han estat acompanyades al podi pel genet andalús Luis Cordero que ha estat bronze.

Milena Moral Pasto muntant a "Cava Nefydd Samson" i Martina Diaz Lambilliotte amb "John Lenon" s'han penjat les medalles de plata i bronze respectivament en Ponis B. L'or ha estat per Lucia Marmol de la Federacion Andalusa. Els mateixos metalls, plata i bronze, han estat per a les nostres amazones Xenia Sires Garriga que ha muntat a "Oxford" i María Martínez Gutiérrez amb "Paint Black en la categoria de Ponis C.

Joan Forniés Enrich ha rebut un premi especial per part del comitè organitzador, ja que gràcies a la seva participació en ponis D ha pogut realitzar-se el campionat d'aquesta categoria.

Moltes felicitats !