Va finalitzar el CCE del Campionat d'Espanya de Ponis

CCE individualesQuatre medalles individuals i una per equips van collir les nostres amazones i genets al Campionat de CCE que va finalitzar ahir al Centre Eqüestre de Castella i Lleó de Segòvia.

En Ponis B, medalles individuals d'or i bronze per Elsa Bosch Portillo amb "Chiquitita" i Lia de Ulacia Martínez amb "Puça" que van estar acompanyades al podi per Emma Schonvanst de la federació andalusa que va ser plata. En aquesta mateixa categoria l'equip format per Marcel.li Parramon Moreno, Lia de Ulacia Martínez i Elsa Bosch Portillo es van adjudicar la plata.

Marta Cruz Cornella muntant a "Armando-ciento dos" va ser la flamant campiona d'Espanya de Ponis C, la plata i el bronze van ser per Adrian Vazquez (AN) i Leticia Martínez (MA) respectivament. Pep Verdaguer de Anta i "Siouxie" van formar part d'un equip compost per participants de diferents comunitats que es van penjar la medalla de bronze.

Medalla d'or per Marçal Piro Patau amb "Creemully Melody" en Ponis D, van completar el podi les amazones andaluses Paula Jiménez que es va penjar la plata i Blanca López el bronze.

Avui tindrà lloc la primera qualificativa de la modalitat de salt d’obstacles.

Enhorabona!