Primer Concurs de Salts Solidari al RCPB

cartelconsursosaltos 1 minEls propers dissabte i diumenge les instal·lacions del Reial Club de Polo de Barcelona acolliran el I Concurs de Salts Solidari destinat a recaptar fons per Cavalcant la Vida.

Es tracta del primer projecte solidari d'impacte social positiu a Barcelona nascut de la iniciativa de la Fundació Reial Club de Polo de Barcelona, ​​en col·laboració amb el RCPB, l'Associació Espanyola Contra el Càncer, la Fundació Federica Cerdà i les Universitats Gimbernat.

El primer projecte escollit és un estudi d'hipoteràpia a nens i nenes que han patit un tractament oncològic. Amb ell es vol avaluar si el programa de teràpia assistida amb cavalls alleuja i minimitza les alteracions físiques i psíquiques dels afectats.

Ja han confirmat la seva participació en el Concurs de Salts més de dos-cents binomis vinguts de tot Catalunya, Aragó i València. Al llarg de les dues jornades es disputaran proves per a tots els nivells, especialment per als més petits. La pista de cavallerisses acollirà les proves per a ponis, mentre el interclubs tindrà lloc a l'olímpica.

Dissabte a la nit s'oferirà un sopar gratuïta a tots els participants amb un munt de sorpreses.