Tot està a punt al CET per al campionat de catalunya de ponis

36177492 1861303700598234 2523172404545454080 nEl Campionat de Catalunya de Ponis 2019,  de les tres disciplines olímpiques, Doma, Complet i Salt, tindrà lloc aquest cap de setmana a les instal·lacions del Centre d'Equitació Torredembarra a Tarragona.

Com en temporades anteriors s'espera un gran nombre de participants que es repartiran entre les diferents proves que se celebraran durant dues jornades, dissabte 1 i diumenge 2.

La doma clàssica tindrà un total de sis categories, que seran les corresponents a Criterium, Ponis A, B, C i D. El jurat d'aquesta disciplina estarà presidit per Barbara Regas, acompanyada de Dominique Grillot i Meritxell Agramunt com a vocals.

En el salt d'obstacles hi haurà proves per a totes les categories. Griselda Cristòfol serà el president del jurat, Eva Maria Lopez acudirà com a vocal i Albert Bernat serà l'encarregat de dissenyar els diferents recorreguts.

Pel que fa la CCE, les proves seran per a Ponis A, A2, B, B2, C, C2, D i D2. El president del jurat serà Eva Maria Lopez. Griselda Cristòfol, Barbara Regas i Dominique Grillot seran els vocals i  Robert Pons disesnyarà el recorregut de cross.

La Federació Catalana d'Hípica ha nomenat com el seu representant per a aquest Campionat a Leonor  Brozgol.Insp Vet Cto Ponis

Horaris provisionals dissabte

esponsos ponis