Ja esta en marxa el Campionat d’Espanya de Ponis 2019

Cto Esp Ponis 2019Al llarg de tota la setmana les instal·lacions del Centre Eqüestre Castella i Lleó de Segòvia, acolliran el Campionat d'Espanya de ponis de les tres modalitats olímpiques, complet, doma i salt.

El campionat comença avui amb la inspecció veterinària dels ponis de doma i cross, i les primeres qualificatives de la doma així com la inspecció del cross. Dimarts es coneixeran els primers medallistes i seran els dels equips de doma , mentre que les finals individuals d’aquesta disciplina tindran lloc dimecres.

Un dia més s'allargaran les proves del complet, realitzant-se la imposició de les medalles tant individuals com per equips el dijous 27. A partir d'aquest dia començaran les proves de salt d'obstacles. Pel que fa a aquesta disciplina, dissabte es coneixeran els medallistes per equips i diumenge serà el torn dels individuals.

Podeu seguir totes les proves en viu i consultar ordres de sortida i classificacions tant individuals com per Equips de Doma Clàssica, Concurs Complet i Salt d'Obstacles en el següent enllaç: http://cecyl.in2strides.com/

Horaris provisionals