Primeres medalles per Catalunya en Ponis

5d127e710de6941004349866 primeros medallistas en doma clasicaAhir es va celebrar la segona jornada del campionat d'Espanya de ponis disputant la segona qualificativa de Doma Clàssica i les primeres proves de Concurs Complet, on es va conèixer als primers medallistes, amb la prova per equips de Doma Clàssica.

La Federació Hípica Catalana va dominar la prova, va presentar tres equips per optar a les medalles. Dos d'ells van ser or i plata, mentre que l'altre va ser quart.

L'or va ser per a La Federació Hípica Catalana-Costa Brava, amb un equip format per Martina Díaz Lambilliotte amb "John Lennon", Nora Coll amb "Phoskito", Maria Bech amb "Kooihuster Keimpe" i Ixone Lacunza amb "Filemona Imagini". Federació Hípica Catalana-Mediterrani va ser plata (Xenia Sires amb "Oxford", Maria Martinez amb "Painted Black", Jaime Marzo amb "Rivendell 's Beowulf" i Itziar Alonso amb "Happy Feet la Campana"), mentre que un dels equips de la Federació andalusa va ser bronze.

Moltes felicitats !