El complet finalitza amb quatre medalles per a catalunya

medallistas completoTot i el vent que va ser el responsable que s'haguessin de modificar els horaris de la quarta jornada del Campionat d'Espanya de Ponis, ahir es van conèixer els medallistes de Concurs Complet,

L'equip Federació Hípica Catalana Blau format per Duna Foix amb "Cuca", Daniel Sala amb "Chanel" i Marta Cruz amb "Armando (ciento dos) van ser bronze en Ponis C. L'or i la plata van ser per a dos equips madrilenys Jardin Botanico i Lira-Cubero.

La Federació Hípica de Madrid també va mantenir la seva hegemonia en la prova de ponis B, en què van tornar a ser or i plata, mentre que l'equip Vermell de la nostra federació repetia metall amb el quartet format per Carla Gonzalvo amb "Goldano Marumba", Àlvar Sala amb "Goldako Dan 95207", Gemma Carrillo amb "Goldako Travis 95205" i Marcel.li Parramon amb Colana 435 ".

En Ponis B Gemma Carrillo amb "Goldako Travis 95205" es va penjar la medalla de plata individual. La van acompanyar al podi la andalusa Isabel Diaz i la madrilenya Carla Mota or i bronze respectivament.

En Ponis C l'or el va guanyar la madrilenya Andrea Buezo amb "Lluna Noir". La nostra federada Marta Cruz va ser segona amb "Armando (ciento dos)" i Marina Jarabo  de la federació de Madrid, va acabar tercera amb "Groudon".

Moltes felicitats!