Set medalles al Campionat d'Espanya de Ponis Doma

Medalla Equips Ponis DC 2020Ha finalitzat el Campionat d'Espanya de Ponis de Doma Clàssica que es celebra al Cecyl, a Segovia, amb 7 medalles pels genets i amazones catalans.

Destacar l'actuació dels nostres equips, capitanejats per Leonor Brozgol, que han obtingut la medalla d'Or i la medalla de Plata a la categoria de Ponis B:

Medalla d'Or a l'equip FCH Verde, format per: Irene Díaz amb "Cehia Amadeus", Xènia Sirés amb "Oxford" i Maria Martínez amb "Painted Black"

Medalla de Plata a l'equip FCH Rosa, format per: Martina Fernandez i "Bonnie", Laia Lopez amb "Bonnie" i Itziar Alonso muntant "Happy Feet la Campana"

Pel que fa les medalles individuals, Jaume Berenguer i "Filemona Imagine" han obtingut la medalla de Bronze a Ponis A, Itziar Alonso i "Happy Feet La Campana" han obtingut la medalla de Bronze en la categoria de Ponis B.   A la categoria de ponis C, les tres medalles han estat per a Catalunya, ja que la medalla d'Or ha estat per a Xènia Sires, la de Plata per a Maria Martinez i la de Bronze per Laia Lopez.

El Campionat d'Espanya de Ponis continua amb la disciplina de CCE i demà començarà també la de Salt d'Obstacles que s'allargarà fins a diumenge.

Enhorabona a tots els medallistes i molta sort als que continueu competint!

Campeonato Espana Ponis Doma 2020 Medallas individuales