Nuria Gili Serra medalla de plata al Campionat d’Espanya de Ponis S.O.

Nuria Gili3Conclou una setmana de frenètica activitat a les instal·lacions del Cecyl (Segòvia), on s’ha disputat amb gran èxit i magnífica organització del Campionat d’Espanya de Ponis 2020,

que tancava l’edició més atípica de la seva historia entre mascaretes i mesures sanitàries de seguretat.

Tot i així els nostres petits genets han demostrat la mateixa il·lusió i entusiasme de sempre i el repartiment de medalles i proclamació de campions de la disciplina de salt, ha estat l’encarregada de posar el fermall d’or durant la tarda de diumenge 30 d’agost al certamen.

Entre els nostres participants destacar la medalla de plata per a l’amazona del Poni Club Catalunya, Nuria Gili Serra, amb “Bergs Sep09” a la categoria de Ponis B.  També destaquem la cinquena posició de l’equip mixte Catalunya – Extremadura, format també per les catalanes Nuria Gilli i Anna Tiffon.

Felicitat també l’excel·lent feina duta a terme per la Cap d’Equip de tota la representació catalana, Leonor Brozgol.