Tot és a punt al CET per al Campionat de Catalunya de Ponis

Cto Esp poniss2Un any més les instal·lacions de Centre d'Equitació Torredembarra a Tarragona, acolliran el Campionat de Catalunya de ponis de les tres disciplines olímpiques, complet doma i salt.

Horarios Ponis CET

El campionat  començarà dema, a les 17:30 h,  amb la inspecció veterinària i es disputarà el cap de setmana, repartint les proves en dues jornades, dissabte 19 i diumenge 20. La doma clàssica tindrà quatre categories oficials, Ponis A, B, C i D i tres proves criterium. El jurat d'aquesta disciplina estarà residit per Bàrbara Regas, acompanyada de Carlos Cid i Meritxell Pontes com a vocals.

En el salt d'obstacles hi haurà proves per a totes les categories, mes dues proves criterium. Albert Bernat serà l'encarregat de dissenyar els diferents recorreguts, Griselda Cristòfol presidirà el jurat i Jordi Bortolo actuarà de vocal.

Ponis A, A2, B, B2, C, C2, D i D2, seran les categories que es disputaran al CCE. El jurat de camp estarà presidit per Eva Maria López, Griselda Cristòfol i Jordi Bortolo seran els vocals i Robert Pons s'ocuparà de dissenyar el recorregut de cross.

Per a aquesta nova edició del campionat de ponis, la FCH a nomenat a Leonor Brozgol com el seu representant