Requisits per l’equip del Campionat d’Espanya de Ponis Doma 2022

requisits equips cato. Espanya ponis doma 2022El 20 de Juny es celebrarà, a les instal·lacions del Cecyl, el Campionat d'Espanya de Ponis de Doma Clàssica 2022.

A continuació us detallem els requisits per a tots aquells binomis interessats a formar part de l'equip FCH:

• Per la inclusió del binomi dins de l’equip de la FCH, aquest haurà d’haver aconseguit una mitjana del 65,00%, o superior, obtinguda a Catalunya en els CDTP, CDT1*, CDN**,CDN***, campionat de Catalunya o campionat d’Espanya a la prova d’equips corresponent a la seva categoria.
  • Les mitges sol·licitades hauran d’haver estat obtingudes a partir de la finalització del campionat de ponis d’Espanya 2021, fins l’obertura d’inscripcions del campionat de ponis 2022.
  • Com a mesura excepcional, la vocalia de ponis juntament amb la direcció tècnica de la FCH, es reserva el dret a incloure binomis dins de l’equip -a partir de criteris esportius- en els suposats casos que aquests no compleixin estrictament els requisits sol·licitats.

Característiques de l’equip de la FCH:

• Tots els participants al Campionat d’Espanya rebran una equipació de la FCH per a la inspecció veterinària.
  • Només els genets o amazones que formin part dels equips de la FCH rebran l’ajuda econòmica corresponent

Tots els genets que vulguin formar part de l’equip de la FCH per anar al campionat d’Espanya de Ponis 2022 hauran d'omplir i enviar a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. el document adjunt abans del 10 de juny de 2022.