Així va ser el Campionat de Catalunya de Ponis

MEDALLERO CRIT 1 DOMA Divendres 27 de maig començava a les instal·lacions del Club d'equitació Torredembarra, una nova edició, del Campionat de Catalunya de Ponis.

La més concorreguda fins ara amb gairebé 180 binomis participants en les disciplines de Doma, Salt i CCE. Divendres a la tarda va començar el vet check i se li va fer lliurament als participants d’una bossa de benvinguda amb diversos productes, cortesia dels nostres col·laboradors.

La tarda es va desenvolupar tranquil·lament, i finalment va arribar el moment que tots els equips havien estat esperant, la desfilada. Tots van lluir les seves millors gal·les i van desfilar davant l'orgullosa mirada de pares i entrenadors. El jurat no ho va tenir gens fàcil per a triar al més elegant, però finalment es van decidir per, Casa Nostra, Open Sports Club i CET i els van fer lliurament d'uns preciosos pastissos fets pel nostre col·laborador Hayat Cakes.

ganadores del desfile

Dissabte, a les 8.30 els primers genets de concurs complet van començar les seves proves de doma abans d'enfrontar-se a la prova de cross, que es va realitzar a la tarda.

A la pista de salt també les primeres classificatives van començar a les 10.00 i una mica més tard per als de doma, que van començar a les 14.00h.

Diumenge va començar ben d'hora per als genets de CCE, que van haver de passar la inspecció veterinària abans d'enfrontar-se a la prova de salt i els desempats, que ens van tenir a tots a la vora de les nostres cadires. A les 11.00 van donar principi també les finals per als genets de Doma i a les 17:45, després d'un dia ple d'emocions, va donar principi el lliurament de premis i proclamació dels nous Campions de Catalunya.

Va haver-hi un nivell molt alt a totes la categories, però hem de destacar les actuacions de les medalles d'or de ponis D en cada disciplina (D2 en el cas de salt d'obstacles).

A Salt, Quim Pont Font de Club Hipica Els Aiguamolls amb Coolman

A Doma, Paula Molano Moreno amb Universitario XIV

A CCE, Aitana Fañanas Balaguer amb Tra Dolcet De Janas

Poder consultar els resultats complets aquí