Finalitza el Campionat d'Espanya de ponis amb les proves de CCE i Salt

Podio por equipos CCEDurant la tercera jornada del Campionat d'Espanya de Ponis, van començar les proves de doma del Concurs Complet, seguides per un cross molt exigent i finalitzant amb la prova de salt el dijous.

En aquesta disciplina, l'equip FCH Rojo format per: Gemma Carrillo Fuster, Julita Salvatella, Queralt Lara i Lucía Rayuela, va aconseguir la medalla de bronze per la categoria de Ponis C, mentre que en ponis D, l'equip FCH Blanco, format per Martina Ortiz, Victoria Abad i Aitana Fañanas va aconseguir la medalla de plata.

El Campionat va finalitzar amb les competicions de la disciplina de salt d'obstacles, on l'equip mixt format amb Aragó i Múrcia, i del qual Lucía Uriach formava part, va aconseguir la medalla de plata en Ponis C.

A aquest èxit hem de sumar-li a més les dues medalles aconseguides per Max Ortuño i Iker Nieves en la Copa d'Espanya de Ponis A.

Sens dubte un Campionat ple d'èxits i que demostra la qualitat i nivell dels joves genets i amazones catalans.