Campionats d'Espanya de Ponis 2023: Canvi de Dates

campionat d'espanya de ponis 2022 a SegoviaEl Centre Eqüestre CECyL a Segovia serà l'amfitrió dels Campionats d'Espanya de Ponis 2023, que es duran a terme del 22 al 28 de juny, dates alternatives a les inicialment aprovades (26 de juny al 2 de juliol)

La decisió es va prendre després de rebre sol·licituds formals d'esportistes, professors i clubs que demanaven revisar les dates inicials per a evitar que el campionat ocupés dies al juliol, quan molts nens ja han començat els campaments d'estiu i han viatjat fora d'Espanya de vacances.

Després de considerar diverses opcions tant amb l'organització com amb el Grup de Treball de Ponis de la RFHE, es va arribar a un acord mutu per a proposar a la Comissió Delegada de l'Assemblea General un canvi en les dates i l'ordre de desenvolupament de les disciplines. El nou ordre serà Salts – Doma – CCE.

La proposta ha estat acollida favorablement per la Comissió Delegada i, per tant, els Campionats d'Espanya de Ponis 2023 es duran a terme definitivament del 22 al 28 de juny.