Convocada una jornada d’entrenament per a Ponis de S.O.

ponis de saltLa Federació Catalana d’Hípica organitza una jornada d’entrenament per a ponis de salt, que tindrà lloc a les instal·lacions de l’Open Sports Club de Barcelona, dissabte 27 de maig.

L’entrenament serà obligatori per a tots els binomis que tinguin intenció de desplaçar-se a Segovia per disputar tant el Campionat d’Espanya de Ponis de la disciplina com les proves de Copa, en representació de la Federació catalana d'Hípica (equip)

L’entrenament s’organitzarà en format “concurs”, on els binomis practicaran diferents recorreguts i desempats. La dissenyadora de recorreguts serà la senyora Elena Boix, cap de pista internacional.

Els interessats hauran d’inscriure’s a la Federació Catalana Hípica (Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.) abans del dia 22 de maig, fent constar el nom del genet i el poni, així com el número de llicència federativa i la categoria de la prova/es en les quals participaran.

El dia de l’entrenament hauran de presentar la documentació del poni i el Certificat de medició.