Dues medalles per Catalunya al Campionat d’Espanya Junior de Raid 2018

Cto Espana junior2El passat diumenge 8 de Maig va celebrar-se el Campionat d’Espanya Júnior de Raid en les instal·lacions i entorns de la Hipica las Cadenas de la Comunitat autònoma de Madrid.

L’equip Català va estar format pels binomis següents:

• Martina Codina Sala amb CS ROGELIA
  • Laura Fernandez Piñan amb VAZZILY MILIN RIANT
  • Rocio Esperanza Herrera Carmona amb SW DESERT
  • Julia Serabassa Batalla amb DANOK S.ELGUEA
  •  Emma Solé Macià amb LLINARIA

cto esp equipos junior raid 2018La cursa va estar molt disputada des del primer moment i es va córrer a mitges superiors als 20km/h. L’equip català va liderar la prova per equips des de la primera fase, amb 3 binomis en les primeres 4 posicions fins a la 3a fase. Tanmateix en el re-examen obligatori previ a l’última fase, SW DESERT i VAZZILY MILIN RIANT, van caure eliminats.

Malgrat aquest contratemps, l’equip va mantenir la medalla d’or gràcies a una gran feina col·lectiva i una última fase magnífica de Martina Codina i CS ROGELIA, que rodant a gairebé 30km/h va lluitar fins a l’últim instant per la victòria final, que acabaria essent per l’amazona asturiana Naiara Fernández Castaño amb el semental ESTAMBUL, després d’un esprint vibrant.

Júlia Serrbassa i Emma Solé acabarien finalment en la 7a i 9a posició individual, respectivament. Completant ambdues molt bones fases finals, deixant enrere contrincants directes en la competició d’equips,  i consolidant així una merescuda Medalla d’Or per equips.

El premi a la Best Condition també va recaure en CS ROGELIA, que completava així una competició excel·lent amb la medalla de Plata individual.

El cap d’equip Català, Bernat Casals, destaca la gran implicació i professionalitat de totes les nostres amazones i els seus equips d’assistència, així com també el bon ambient i el companyerisme que van tenir durant tota la jornada.

Des d’aquí la nostra més sincera enhorabona a tots ells!!!