Victòria d'Omar Blanco al CEI *** d'Olost

LlucanesAmb una gran participació, al llarg de divendres i dissabte, va tenir lloc el Raid Internacional de Lluçanès categories 1 *, 2 * i 3 *.

Els 160 quilòmetres del CEI ***, es van córrer en dues jornades amb un total de sis fases. Omar Blanco amb "Priam des Roches" (8:46:04) i Paula Muntala amb "Echo Falls" (8:46:05) van creuar la línia d'arribada amb un segon de diferència sent primer i segona. La tercera posició va ser per a Robert Diez muntant a "Sunit du Colombier" (9:19:41).

Tom Macguinness i "Horseware Sasha d'Aillais" (6:27:24) va ser el més ràpid en completar els 120 quilòmetres del CEI **, la seva velocitat mitjana va ser de 18,585 km / h, seguit de la Jana Oms amb "Amour des Milandes "(6:40:10) i Silvia Yebra amb" Maver Helsinki "(6:40:45).

Finalment, els tres primers binomis en creuar la meta del CEI *, carrera dividida en tres fases, ho van fer a escassos minuts entre ells. En 5 hores 3 minuts 50 segons els primers a fer-ho van ser Eva Pecharroman i "Umza Time de Luriac", a 2 segons entrava Jordi Anfruns amb "Baltimore" i a un segon d'aquest arribava Jordi Puig amb "JM Angel"

Video Raid Olost - Lluçanès