Arriba la XI Edició del Raid de Santpedor

Raid Santpedor 2017La localitat de Santpedor acollirà aquest cap de setmana una nova edició del raid que porta el seu nom, categories VC-40, VC-60 i 0 *

La prova amb més recorregut correspon al CET0 *, carrera dividida en quatre fases, recorrent un total de 82 quilòmetres. Pel que fa al VC-60 els participants recorreran 63 quilòmetres dividits en tres fases, mentre que el VC-40 consta únicament de dues fases de 22 i 19 quilòmetres.

En aquesta edició el jurat estarà presidit per Maite Estany, Marta Musach i Jordi Albets seran els vocals. La comissió veterinària estarà presidida per María del Mar López-Talaia acompanyada per Anna Baraldés. Anna Maxenchs assumirà les tasques de delegat federatiu.