Raid i Vaquera al Mercat del Ram de Vic

cartellmercatram2019Durant el proper cap de setmana se celebra, com cada any, la tradició agrícola i ramadera de la comarca d'Osona amb la Fira Mercat del Ram que acull una extensa programació de demostracions eqüestres.

Dins dels actes de la fira el IV Raid Hípic Mercat del Ram, (CET VC60, CET 0 *, CEN 0 * i CET VC40) organitzat pel Endurance Club Hípic conjuntament amb l'Ajuntament de Vic.Raid Mercat del ram de vic abril

Durant el dissabte 13 se celebraran les categories 0 *, VC-60 i el nacional 0 *. En els dos 0 * es recorreran un total de 86 quilòmetres dividits en quatre fases, mentre que la carrera del VC-60 estarà dividida en tres fases la primera de 23 quilòmetres i les altres dues de 20 cadascuna.

Diumenge serà el torn del VC-40 en el qual els participants recorreran un total de 83 quilòmetres dividits en dues fases.

En els dos 0 * Josepa Cañellas presidirà el jurat i Laura Lozano la comissió veterinària. Maite Estany assumirà les tasques de delegat federatiu. Al VC-60 i el VC-40 el jurat estarà presidit per Montse Trilla, Laura Lozano presidirà la comissió veterinària, Maite Estany actuarà com a delegat federatiu en el VC-60 i Josepa Cañellas al VC-40.

Organitzat per Amics de la Doma Vaquera, dissabte es podrà gaudir d'un concurs territorial de Doma Vaquera, categoria 1 * en el qual hi haurà les proves de Debutants, Alevins Promoció, Alevins, Infantils, Cavalls Iniciats, Intermitja 1 FCH, Intermèdia 2 i cavalls domats. En aquesta ocasió el jurat estarà presidit per Leonor Brozgol acompanyada per Dominique Grillot i Barbara Regas que actuessin com a vocals.

Com a novetat d'aquest any a la plaça major de Vic, dissabte a la tarda, també es podran veure demostracions eqüestres de modalitats com volteig, enganxes, horseball i doma en llibertat.

Programa Eqüestre