Raid Internacional i Campionats de Catalunya a Olost

OlostEl proper cap de setmana se celebrarà el Raid Internacional d'Olost-Lluçanes del que formen part cinc carreres de categories CEI ***, CEI **, CEIJY ** i dues CEI *. Alhora es disputaran els Campionats de Catalunya Absolut i Júnior.

El Raid començarà el divendres 10 amb la primera inspecció veterinària corresponent als inscrits al CEI ***, prova que es disputarà el dissabte i estarà dividida en cinc fases la primera de 40 km, segona i tercera de 37 km cadascuna, quarta de 26 km i l'última de 20 km amb el que es completaran els 160 km d'aquesta prova.

El Campionat de la categoria Absolut tant en individual com per equips es disputarà al mateix temps que el CEI** i el de Junior dins el CEIJY**. Les dues curses es correran el diumenge i en aquestes proves els participants hauran de completar 120 quilòmetres dividits en quatre fases de 40, 37, 26 i 20 km.

El Raid d'Olost es completa amb dos CEI * de 83 quilòmetres cada un que es correran un el dissabte i l'altre diumenge. Les dues curses estaran dividides en tres fases, 37, 26 i 20 km.

En aquesta ocasió el jurat estarà presidit per Rafael Garrido, Valter Murino acudirà com a jutge estranger i Fernando Uriarte actuarà de cap de comissaris. Daniel Fenaux serà el delegat tècnic mentre que l'italià Alfredo Greco ha estat nomenat com a veterinari estranger. Antònia Mota (POR) i Fabrizzio Pochesi (ITA) assistiran com a presidents de la comissió veterinària i de tractament respectivament.

Masterlist CEI***
 Masterlist CEI**  Masterlist CEIJY**