Interautonomias i Campionats a València
- Published in
Formant part de la VII Raid Hípic Ademuz (València) que es correrà el proper cap de setmana, dissabte dia 2 se celebrarà el Campionat Interautonomias, el Campionat d'Espanya Aleví i Infantil i la Copa Cavalls Joves
La inspecció veterinària es realitzarà el dijous a la tarda al costat de la plaça de braus d'Ademuz, on estarà instal·lat el vet-gate. La reunió prèvia tindrà lloc el divendres 1, on es facilitaran els horaris i grups per a la sortida que es farà de forma esglaonada.
El jurat estarà presidit per Elvira Landa. Rafael Garrido assistirà com a delegat i Daniel Fenaux com a delegat tècnic ambdós representant a la RFHE. Yolanda García presidirà la comissió veterinària i Patricia Limon ho farà a la de tractament.
Els equips que representaran a la FCH estaran formats per:
Interautonomías 40 Km
- Gil Costa Codina “Ainhoa Zoro”
- Berta Illa “Congo”
- Abril Carol “Casoar des Ages”
- Laia Prat “Merlin”
- Daria Serrarols Maver Quebec”
Interautonomias 60 Km
- Alba Comas Galobart “For Dinamita”
- Alba Masdeu Grifell “GS-Afgan”
- Carlos Coromina Jordana” Oro”
- Marçal Vizcaino “JM Feeling Proud”
- Mariona Fabre “Tra Crasch”
Interautonomias 0*
- Irene Serra Blasi “Diarka de Bozouls”
- Albert Juanola Quintana “SW Falcon”
- Alfred Llorens Pressegue “Maver Karissa”
- Jan Serra Serra “IV Trenka”
- Clara Latorre “SW Fergus”
Cap d'equip: Anna Jorda Bou
Molta sort!