Arriba el 66è Raid de Barcelona - Santa Susanna

Raid Sta Sussana 2019Els propers dies 5, 6 i 7 d'aquest mes es disputarà el tradicional Raid Internacional de Santa Susanna, CEI3 *, CEI2 *, CEI YJ2 * i CEI1 *, organitzat pel Club Hípic Garbí i amb el suport de l'ajuntament de la localitat.

El Raid començarà el dijous dia 5 a primera hora del matí amb el CEI * on els participants hauran de completar 85 quilòmetres dividits en tres fases. La prova de major recorregut serà la corresponent a l'CEI3 * que es correrà en dos dies amb tres fases en cada un d'ells recorrent els participants un total de 192 quilòmetres. Les categories CEI2 * i CEIYJ2 *, tindran un total de 152 quilòmetres, també dividits en sis fases durant dues jornades.

Els oficials que formaran part d'aquesta nova edició seran, Rafael Garrido com a president del jurat, Gintaras Oliskevicius de Lituània acudirà com a jutge estranger, Fernando Carrillo serà el delegat tècnic, la francesa Isabelle Tramonti el cap de comissaris i Emilia Pierné (Itàlia) assistirà com veterinari estranger, mentre que Axel Saudemont de França presidirà la comissió veterinària i Eduard Gascón actuarà com a veterinari de tractament.