Celebrada a Ripoll la gala anual del Raid Català

20200202000624 El passat dissabte 1 de febrer, gaire bé 200 persones es van aplegar al Restaurant de l’Hotel Solana de Ter, per celebrar l’entrega de premis els genets catalans de Raid que van destacar a la passada temporada 2019.

La vetllada es va desenvolupar amb un ambient festiu i de celebració, on al final del sopar el President de la Federació  Emili Zegri Boada juntament amb els membres de la Comissió de Raid van fer entrega dels trofeus als primers classificats de cada categoria de les proves de promoció. També es van lliurar plaques de reconeixement els genets catalans que varen aconseguir classificar-se en proves nacionals i internacionals, així com els equips dels joves representants de la selecció catalana a la prova Copa d’Interautonomies, enguany celebrada a Ademuz, Valencia.

La Gala va transcórrer en un ambient alegre i festiu on tots els premiats varen estar molt contents.   Al final de la vetllada es va fer un sorteig entre els assistents de diferents articles cedits per la FCH.

Fotos: Gemma Valentí

20200202000624