Raid Hípic Vilaltella CEI*

CEI1 Vilaltella 16 17 Juliol BbPer facilitar la participació i poder complir amb les obligacions sanitàries derivades de la situació actual provocada pel Covid19, el Club Hípic Olost organitzarà aquest cap de setmana dos raids internacionals categoria 1 * que es disputaran en dues jornades, dijous 16 i divendres 17.

La sortida de les dues curses es realitzarà des de Mas Vilaltella a Sant Boi de Lluçanès, a primera hora del matí després d'haver passat la inspecció veterinària. Els participants hauran de recórrer 100 quilòmetres dividits en quatre fases, la primera i tercera de 26 km i les altres dues de 24 km cadascuna. El jurat de camp en els dos concursos estarà presidit per Fernando Carrillo i Anna Maxenchs actuarà com a jutge estranger. Rafael Garrido serà el director tècnic i com a cap de comissaris assistirà Mathilde Beaur. Anna Jordà presidirà la comissió veterinària mentre que Ignasi Casas serà el veterinari de tractament.