Emma Rosell, Campiona de Catalunya de Raid 2020

Photo 1598356642032Els passats 21, 22 i 23 d'agost es va celebrar el 23è Raid Hípic de Ripoll amb un CEI2 * de 140km dividit en dues jornades de 70km, i coincidint amb el Campionat de Catalunya de Raid 2020.

El Raid de 2* se'l va endur Emma Rosell Segura muntant a RENETA OF GREDOS, seguida de Paula Muntalà amb Anjou DU PASQUIER i Ingrid Jordana amb ZAGOLY D'Arsol en tercer lloc. La "Best Condition" va ser per ZAGOLY D'Arsol. Al CEI1 * de 100 km en un sol dia. Va resultar guanyador Joan Moret Roquet amb THE ROGHT WAY seguit de Gil Berenguer amb GANDHI i Robert Deu amb SUNIT DU COLOMBIER en tercera posició.

El Campionat de Catalunya 2020 va guanyar la medalla d'or atorgada per la Federació Catalana d'Hípica en la categoria Absolut va ser per a Emma Rosell Segura muntant a RENETA OF GREDOS, medalla de plata Paula Muntala amb Anjou DU PASQUIER i la medalla de bronze per Ingrid Jordana amb ZAGOLY D Arsol. En la categoria Junior, la medalla d'or se la va emportar Raquel Costa Codina amb CIBELES EA, la medalla de plata Neus Robirosa amb TRA-LAAS i la medalla de bronze per a Gerard Casadesus amb BOSCO DE GALONNE En la categoria Equips, la medalla d'or per a l'equip A.C.M. format per Emma ROSELL SEGURA, Ingrid JORDANA Caínzos, Raquel COSTA CODINA i Claudia PEREZ ALBALA. La medalla de plata va ser per a l'equip d'INA MUNTSENY format per Bernat CASALS FORES, Jordi Muntasell LOPEZ, Aina CASES GOMBAU i Àfrica POU FARRÉ.

Photo 1598209139053   Photo 1598209196226  Photo 1598356640143