Arriba el 4rt Raid de L'Espunyola

Raid berta BEls voltants de Espunyola, municipi de la comarca del Berguedà, Barcelona, acolliran el proper dissabte dia 19 un nou raid autonòmic de promoció amb tres carreres de velocitat controlada 40, 60 i 0 *

El control veterinari està previst a les 8 h. per als participants del 0* i VC-60 i la sortida es realitzarà a partir de les 8,05 h fent-se de forma esglaonada en grups de 5 binomis cada 5 minuts.

El 0* està dividit en quatre fases dues de 22 quilòmetres i dues més de 18 quilòmetres. El VC-60 constarà de tres fases, la primera i tercera de 22 quilòmetres i una intermèdia de 18. Finalment, serà el torn dels inscrits al VC-40 que han de passar el control veterinari a les 11 h, iniciant les sortides a les 11,05 h de la mateixa manera que en les carreres anteriors. En aquesta categoria els participants hauran de completar dues fases de 22 i 18 quilòmetres.

El jurat estarà presidit per Josepa Cañellas. María Uriarte i Montse Trilla seran els vocals. Anna Jordà presidirà la comissió veterinària acompanyada de Laura Lozano. La FCH ha nomenat a Maite Estany com el seu representant.