Campionat d'Espanya de Raid Júnior i competició internacional a Vic

Vic Cto Esp junior 27 septiemEl proper cap de setmana organitzat pel Endurance Club Hípic i formant part de Raid Vic-Osona se celebrarà el Campionat d'Espanya Júnior, així com les carreres internacionals CEI2 *, CEI YJ 2 *, 2 CEI1 * i CEN 1 *.

El campionat es correrà el dissabte a el mateix temps que el CEI YJ2 * amb un total de 120,5 quilòmetres dividits en quatre fases una primera i tercera de 34,50 quilòmetres cadascuna, la segona de 27 i l'última de 24,50. Dos CEI 1* formen part de el programa d'aquest any disputant-se en dues jornades, dissabte i diumenge, amb un total de 100 quilòmetres cadascun dividits en tres fases. El diumenge 27 es disputarà també l'internacional 2* i el concurs nacional de 120 quilòmetres el primer i 100 el segon. La sortida de les curses es realitzarà des de la zona esportiva Mas de Bigas.

Rafael Garrido presidirà el jurat de les diferents competicions, la comissió veterinària estarà presidida per Elke Peperkorn i Eduard Gascon presidirà la de tractament

Com a representant de la RFHE en el campionat i com a delegat tècnic dels internacionals assistirà Daniel Lucien Fenaux Barleycorn, i Guillermo Arnal ha estat nomenat com a delegat veterinari estranger.