Torna el raid a Sant Boi de Lluçanès

raid.berta barnilsDijous 22 i divendres 23, organitzat pel Club Hípic Olost, se celebrarà el “Raid de Vilaltella”  amb dos raid internacionals, CEI* i CEI**, mes dos nacionals CEN* i CEN**

La sortida de les curses es realitzarà des de Mas Vilaltella a Sant Boi de Lluçanès, Barcelona, ​​a primera hora del matí de dijous sortiran els inscrits del CEI * i CEN * i el divendres 23 el torn serà per a les carreres internacional i nacional 2 *. Els participants de les carreres 1* hauran de recórrer 100 quilòmetres dividits en quatre fases de 25 km cadascuna. En els 2* la cursa tindrà una longitud de 120 km també dividits en quatre fases, en aquest cas seran 35 km per a la primera i tercera, mentre que la segona i última fases seran de 25 km

El jurat de camp al CEI2 * estarà presidit per Fernando Carrillo. Mathilde Beaur serà el director tècnic i com a cap de comissaris assistirà Rafael Garrido. Ignasi Casas presidirà la comissió veterinària en el CEI2 * mentre que M. Del  Mar López-Atalaya ho farà en el CEI1*. Sandra Civit i Ignasi Casas seran els veterinaris de tractament en el 2 * i 1 * respectivament. En els concursos nacionals Rafael Garrido assumirà les tasques de delegat federatiu.