Campionats d'Espanya de Raid 2020

RFHE logoLa RFHE ens fa arribar una nota de la Comissió Tècnica de Raid sobre els campionats d’Espanya que podeu llegir a continuació:

Els Campionats d'Espanya de Raid Absolut, Amateur, Infantil i Interautonomíes i Copa de Cavalls Joves finalment es realitzaran a Santa Susanna, Barcelona i a Badajoz, Extremadura.

El Campionat Absolut d'aquest any, a causa de les circumstàncies especials en què ens trobem, es realitzarà sobre la prova 3 * 2x90km de Santa Susanna 2020, és a dir sobre una distància de 90km en 2 dies entre el 4 i 5 de desembre 2020. Aquesta prova de cap d'any que atrau molts genets nacionals i estrangers espera poder seguir demostrant la seva fortalesa en el calendari Europeu tot i la pandèmia. La RFHE està molt agraïda al Comitè Organitzador, l'Ajuntament de Santa Susanna, per acollir una prova de tan gran calat en la situació sanitària actual.

El Campionat d'Espanya de Amateur, una prova de 2 *,d'una distància de 120km i que estava fixat en el calendari a Badajoz, Extremadura, s'uniran el dia següent o anterior les proves del Campionat Interautonomías 2020, Campionat Infantil i Copa de Cavalls Joves que finalment no es podran realitzar a Astúries com estava planificat. El Comitè Organitzador de El Corzo, que ja va realitzar una edició molt reeixida del Campionat per als més joves fa dos anys, portarà la festa del Raid a la seva localitat amb la passió que demostren cada any. La RFHE està també molt agraïda amb aquest Comitè Organitzador, emparat per la Federació Extremenya, per poder continuar amb una de les proves més importants per a aquesta Federació en el calendari de Raid.

En totes les modalitats que es corren sobre proves internacionals FEI, des de fa anys és també possible córrer en vessant nacional, sent el Campió d'Espanya el primer binomi classificat dels resultats combinats. D'aquesta manera, és possible per a tots els genets que prefereixen participar amb les seves llicències nacionals el competir sota reglament nacional en tots els Campionats d'Espanya sense incórrer en més despeses.