Raid de l'Espunyola: CEN0*novel-CEN60-CEN40

raid B BarnilsEl dissabte 28 de novembre, el Club Cal Graells Cavalls d'Esport organitzarà un raid nacional pels voltants de Espunyola, Barcelona, ​​amb tres curses de diferents categories.

L'inici està previst a les 8:00 h sortint de forma esglaonada des de Muixiendurance-Casserres. El 0* està dividit en quatre fases dues de 22 quilòmetres i dues més de 18 quilòmetres. El CEN 60 constarà de tres fases, la primera i tercera de 22 quilòmetres i una intermèdia de 18. Finalment, serà el torn dels inscrits al CEN 40. En aquesta categoria els participants hauran de completar dues fases de 22 i 18 quilòmetres.

El jurat estarà presidit per María Uriarte. Sandra Civit presidirà la comissió veterinària i Josepa Cañellas actuarà com a cap de comissaris. La RFHE ha nomenat per a aquesta ocasió a Maite Estany com el seu representant

Tots els genets i amazones que vulguin participar en el raid i estiguin en possessió de la llicència territorial de la FCH 2020, s'han de posar en contacte amb la nostra federació.