Alex Luque Campió d'Espanya de Raid 2020

sta susanna 2020Àlex Luque es va proclamar Campió d'Espanya de Raid 2020 a el guanyar el CEI*** de Barcelona Santa Susanna amb "Eryvan" davant d'Ángel Soy amb "Virgule de Lacam" i de Paula Muntala amb "Anjou du Pesquier", Plata i Bronze respectivament.

Les carreres de la 67a edició del Raid de Barcelona Santa Susanna, es van disputar de el 3 a el 5 de desembre. A més de CEI***, també es van disputar un carrera de dues estrelles  i una altra d'una estrella sobre. Les carreres de dos dies es van disputar els divendres 4 i dissabte 5 de desembre, i el CEI* el dijous 3.

En la prova del Campionat d'Espanya, el CEI***, van prendre la sortida 37 binomis que es van quedar en 27 a l'inici de la segona jornada. En la fase final Luque i Soy es van disputar la victòria, guanyant Àlex Luque i "Eryvan" el tres estrelles i el Campionat d'Espanya de Raid 2020, amb la Plata per Àngel Soy i "Virgula de Lacam" i el Bronze per Paula Muntala i "Anjou du Pesquier". En total es van classificar 18 binomis dels 37 que van prendre la sortida.

En dues estrelles Juan Carlos Ruiz de Villa i "Crac la Majorie" es van fer amb la victòria davant de Marc Vila amb "Q de Masferrer" i de Domingo Mas amb "Ainhoa Radieux".

Dijous, en el CEI*, Àlex Luque amb "Llormols Perkins", Pablo López amb "Boira RV 75" i Elemina Paton amb "Vanille Cabirat", van entrar per aquest ordre a la meta final, amb diferències de 5 segons entre cada un .

Enhorabona a tots!