Èxit català en el Campionat d'Espanya de Raid

Juma Cto Esp abril 2021Al llarg del cap de setmana s'ha disputat el XIII Raid Hipico Ciudad de Carmona, organitzat per la Federació Andalusa d'Hípica i pel Club Caballistas de Carmona, dins del qual s'ha corregut els Campionats d'Espanya Absolut i Joves Genets

La categoria absoluta es va disputar el divendres 16 proclamant-se campió d'Espanya 2021 Omar Blanco Rodrigo que va muntar a a “Soraya Peu”. La plata va ser per a Gil Berenguer Carrera amb “Bundy Artagnan” i Cristina Yebra Altamiras amb “Maver Larissa” es va adjudicar el bronze. L'equip format per, Jana Oms amb “Kinder de Montfluq”, Irene Barcons amb “Blat”, Emma Soler amb “Ruixat CR”, Alex Crivillé amb “Asifa” i María Álvarez amb “JM Elegido”, va ser l'únic classificat en aquesta categoria, adjudicant-se la medalla d'or.

El dissabte es va disputar el Campionat d'Espanya de Raid de Joves Genets 2021. Medalla d'or per a Bruna Pujol Aumatell amb “Iberico”, Laura Fernández Piñan amb “Beauty du Poncelet” es va penjar la plata mentre que Laia Soy Mach amb “JM Espejo” va ser bronze.

L'equip format per Bruna Pujols, Laura Fernández, Raquel Costa, Aina Casas i Marc Vila es van adjudicar l'or per equips.

Moltes felicitats!