IV Raid del Ponicat/Taradell

32350149 1244357505698716 7179480427348885504 nOrganitzat pel Club Hipic Ponicat, la localitat de Taradell acollirà el proper dissabte el IV Raid Ponicat, raid autonòmic de promoció, amb tres carreres  de velocitat controlada, 0 *, P-60 i P-40.

Els participants del 0 * seran els primers a prendre la sortida  que es farà des de Can Vilardell de forma esglaonada a les 8:00 h. Aquesta cursa està dividida en quatre fases dues de 19 quilòmetres i dues més de 21. A continuació serà el torn de P-60 prova dividida en tres fases, primera i tercera de 19 quilòmetres i la segona de 21. Els últims participants en començar la seva carrera seran els inscrits al P-40 que hauran de completar dues fases de 19 i 21 quilòmetres respectivament.

El jurat de camp estarà presidit per Maria Uriarte. Marta Musach i Montse Trilla seran els vocals. La comissió veterinària estarà presidida per Maria del Mar Lopez-Atalaya acompanyada de Josep Maria Bros i Gonzalo del Pozo i Divina Esmoris serà el veterinari de tractament. Josepa Cañellas assumirà les tasques de delegat federatiu.