III Raid Hípic Internacional d’Olost-Lluçanès

Raid OlostDe  divendres 29 d’abril a dissabte 1 de maig, organitzat pel Club Hípic Olost, se celebrarà el  Raid d’Olost-Lluçanès amb els raids internacionals, CEI* i CEI**, CEI***, CEIYJ**, i nacionals CEN*, CEN**, CEN***

La sortida de les curses es realitzarà des del antic camp de futbol d’Olost. Els participants del CEI * i CEN * hauran de recórrer 100 km dividits en tres fases de 40, 40 i 20. Els 2* estan dividides en quatre fases de 40, 37, 26 i 20 quilòmetres fent un total de 120 km. Les carreres amb major recorregut del raid corresponen als 3* tant internacional com nacional amb un total de 160 quilòmetres dividits en cinc fases, primera de 40, segona i tercera de 37, 26 i 20 les dues últimes.

Daniel Lucien Fenaux presidirà tots els jurats mentre que Elke Peperkorn presidirà les comissions veterinàries. Com a delegat en representació de la RFHE en els concursos nacionals assistirà Rafael Garrido que també actuarà com a delegat tècnic en els internacionals