Tot a punt per una nova edició del Raid de Vilaltella

Raid de Vilatella 2021Intens cap de setmana de raid amb cinc carreres internacionals i tres nacionals, organitzades pel Club Hipic Olost, pels voltants de Sant Boi de Lluçanes a la comarca d'Osona.

La sortida de totes les carreres es realitzarà des de Mas Vilaltella a Sant Boi de Lluçanes. El divendres 18 es disputarà la carrera de major recorregut el CEI3* on els participants hauran de recórrer un total de 160 quilòmetres. El CEIYJ2* es correrà el divendres mentre que el dissabte serà el torn del CEI2*. Totes dues carreres estaran dividides en quatre fases amb un total de 122 quilòmetres cadascuna. Els dos CEI* de 100 km cadascun es correran en diferents jornades. Formant part de Raid es disputaran el dissabte tres carreres nacionals de 3*, 2* i 1*.

El jurat estarà presidit per Fernando Carrillo, Mathilde Beaur acudirà com a delegat tècnic i Rafael Garrido com a cap de comissaris. La comissió veterinària la presidirà M.ª de la Mar López-Atalaya, l'italià Fabrizio Pochesti serà el veterinari estranger, mentre que Ignasi Casas assumirà les tasques del veterinari de tractament.