V Raid Hipic Vilaltella–St Boi Lluçanès

SAN BOI LLUCANES 13 14 DE JULIOLa comarca d'Osona gaudirà durant els pròxims dies d'una nova edició del Raid de Vilaltella amb quatre carreres internacionals, CEI*, CEI**, CEIYJ** i CEI***

El Raid començarà aquesta tarda amb el control veterinari previ del CEI***. Demà dimarts dia 14 es disputaran el CEI3* i el CEIYJ2*. En el primer els participants hauran de recórrer un total de 160 quilòmetres dividits en cinc fases mentre que el 2* està dividit en quatre fases amb un recorregut total de 122 quilòmetres. El dimecres serà el torn del CEI2* que igual que el de la jornada anterior s'hauran de completar 122 quilòmetres i també serà el torn del CEI* en el qual els inscrits en aquesta carrera hauran de completar 100 quilòmetres. La sortida de totes les carreres s'iniciarà des de Mas Vilaltella en Sant Boi de Lluçanes.

El jurat estarà presidit per l'espanyol Fernando Carrillo, com a jutge estranger assistirà Isabelle Tramonti de França, Rafael Garrido (ESP) actuarà de delegat tècnic i Mathilde Beaur (FRA) serà el cap de comissaris. Elke Peperkorn i Ignasi Casas presidiran la comissió veterinària i els veterinaris de tractament respectivament, per a aquesta edició s'ha designat a Pierre Julien com a delegat veterinari estranger.